Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?
Aanbevolen

Klachten en retour

Voorwaarden van Bloemenbezorgen.nl voor het verzenden, klachten, retourneren en annuleren.

 

Verzenden:


1. De levering van bestellingen geplaatst bij Bloemenbezorgen.nl geschieden via koeriersdienst Dynalogic, tenzij anders is bepaald. Het vervoer naar het adres van de ontvanger geschiedt voor rekening van de besteller. De bezorgkosten van een bestelling zijn per adres € 7,95 (Nederland). Deze prijzen zijn inclusief BTW.

2. Opgegeven tijdsleveringen (anders dan de bezorgdatum) zullen door Bloemenbezorgen.nl zoveel mogelijk in acht worden genomen, toch kunnen wij geen exacte leveringstijden garanderen. Tijdsleveringen zijn op Zaterdag NIET mogelijk!

3. Wanneer de levering één werkdag later wordt bezorgd dan overeengekomen, kan Bloemenbezorgen.nl besluiten de verzendkosten aan de besteller te crediteren. Dit zal per situatie beoordeeld worden. Vertraging in de levering van één werkdag geeft de besteller niet het recht de opdracht te annuleren. Standaard bied onze koeriersdienst uw bestelling nogmaals aan op de volgende werkdag.

4. Bloemenbezorgen.nl behoudt zich het recht voor bestellingen niet uit te voeren indien de besteller nog openstaande rekeningen heeft die niet binnen de overeengekomen betalingstermijn zijn betaald. Bloemenbezorgen.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade bij de afnemer ten gevolge hiervan en het niet leveren. Bloemenbezorgen.nl zal de besteller hierover tijdig informeren. 

5. Wanneer blijkt dat uw bestelling retour komt omdat de ontvanger bijvoorbeeld uit het ziekenhuis is ontslagen of op vakantie blijkt te zijn, niet thuis of wellicht verhuisd is, geeft dit geen recht op een nieuwe levering, levering op een ander adres, of om uw bestelling te annuleren. Bloemenbezorgen.nl is niet verantwoordelijk voor eventueel onjuist opgegeven adresgegevens door de besteller. Uw bestelling wordt uitgevoerd conform uw verzoek, u dient uzelf ervan te verzekeren of de persoon niet op vakantie is, dan wel thuis is of dat het adres, postcode of huisnummer nog wel klopt.

6. De besteller gaat ermee akkoord dat indien de ontvanger niet thuis is, bedrijf gesloten is dan wel niet open doet het product bij een van de buren zal worden afgegeven indien mogelijk.

7. Vertraging van 1 of meer dagen in de aflevering doordat de ontvanger niet thuis is en hierdoor het product niet (tijdig) afgeleverd kan worden geven de besteller niet het recht de opdracht te annuleren of het recht op een nieuw product en/of bezorging.

8. Indien de begunstigde niet thuis is kan de koerier of bloemist een schriftelijk verzoek achterlaten in de brievenbus om contact op te nemen voor een nieuwe bezorgafspraak. Indien de ontvanger niet op het schriftelijke verzoek van de bloemist of koerier reageert kan de bloemist of koerier beslissen het product na enkele dagen te vernietigen (indien het een versproduct is) of retour te sturen. Dit geeft de besteller en/of de ontvanger niet het recht op een nieuwe levering of het annuleren van de bestelling.

9. Het product kan afwijken van de foto die op de website te zien is i.v.m. beschikbaarheid en verkrijgbaarheid van bloemen. Dit geeft de besteller niet het recht de bestelling te annuleren.

 

Klachten en retour.


1. De te leveren producten dienen te voldoen aan de normaal geldende kwaliteitsnormen voor de betreffende producten.

2. Klachten betreffende zichtbare gebreken aan geleverde producten dienen direct na constatering of in elk geval binnen 24 uur na ontvangst per telefoon of e-mail te worden gemeld aan Flowerservice.nl, hierna wordt een onderzoek ingesteld dan wel een passende oplossing geboden.

3. Klachten met betrekking tot de kwaliteit dienen binnen 5 dagen na levering aan Bloemenbezorgen.nl gemeld te worden. Om een klacht van versproducten te kunnen beoordelen dient u een digitale foto te sturen naar info@bloemenbezorgen.nl 

4. Klachten met betrekking tot de bezorging van de producten dienen binnen 48 uur na de oorspronkelijke bezorgdatum door de besteller of ontvanger gemeld te worden.

5. Gebreken bij een deel van het geleverde (kwaliteit van onze versproducten), geven de afnemer het recht tot afkeuring van de gehele geleverde zending. Dit dient binnen 24 uur gemeld te worden aan Bloemenbezorgen.nl, waarna een passende oplossing wordt geboden.

6. Klachten die betrekking hebben op een bepaalde levering oefenen geen invloed uit op voorafgaande of latere leveringen.

7. Bestellingen die niet voldoen aan de eisen van de besteller of ontvanger kunnen binnen 24 uur worden terug gezonden (in de originele verpakking) naar Flowerservice. De kosten hiervoor zijn volledig voor de besteller of ontvanger en geven dan pas het recht op volledige terugbetaling dan wel annulering van de bestelling.

8. Al onze versproducten zijn uitgesloten van herroepingsrecht. Dit houd in dat u géén gebruik kunt maken van het recht om onze versproducten binnen 14 dagen te retourneren.

9. Voor alle andere artikelen die wij verkopen (uitgezonderd versproducten) geldt het herroepingsrecht.en kunt u binnen 14 dagen retourneren zoals beschreven bij punt 7. Tenzij op een ander adres (dan de besteller) worden bezorgt.

 

Annuleren.


1. Bestellingen voor levering binnen Nederland kunnen tot 48 uur voor aflevering geannuleerd worden.

2. Annuleringskosten bedragen 10% van het totale orderbedrag met een minimum van € 3,50. Bloemenbezorgen.nl zal zorgdragen voor een terug betaling binnen 21 dagen na de oorspronkelijke besteldatum van de order en brengt de annuleringskosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

3. Uitzondering zijn orders van bedrijven die op rekening kopen. Deze kunnen binnen de gestelde termijn van punt 1 kosteloos geannuleerd worden.

4. Alle cadeau artikelen (géén versproducten) kunnen kosteloos binnen 48 uur geannuleerd worden mits deze NIET gepersonaliseerd zijn.

 

Ik heb een klacht, retour of annulering. Hoe dan te reageren?

 

Klachten, retouren annuleringen kunt u doorgeven via de email: info@bloemenbezorgen.nl of telefonisch: 0492-329207

Klachten behandelen wij op werkdagen binnen 48 uur na ontvangst en reageren hierop via de mail of telefoon.

 

Voor verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met Bloemenbezorgen.nl

Aanbiedingen